ח"כ ואטורי: "נממש את המדיניות על מלא"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ ואטורי: "נממש את המדיניות על מלא"

    חה"כ ניסים ואטורי במהדורת הבוקר, על ההתבטאויות נגד הממשלה: "הם עברו כל גבול. אסור להמריד למלחמת אחים. זה מה שהם עושים. הם תמיד האשימו את נתניהו בדבר הזה והם הולכים לשם"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:08
    12.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on לא חבל? עשרות טון של הפרי הקיצי האהוב הועברו להשמדה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ניסים ואטורי (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) והתייחס לדברים שנשא אתמול בכנסת ראש האופוזיציה. "מדהים לגלות פתאום שיש ח"כ בשם יאיר לפיד. הוא בקושי נמצא בכנסת. כששפכו פה מיליארדים לכל מיני דברים ומיליונים לחתולים, זה כן היה סדר? באמת עדיף שיתחבא איזה כמה חודשים".

    על גודלה של הממשלה: "בטוח שלא נעקוף אותם במספר הנורווגים. יש המון עבודה. אני מעדיף לשלם יותר מיסים על עוד שר נוסף ושתהיה עבודה יעילה".

    על הרפורמה במערכת המשפט: "אנחנו כן דנים ביחד עם האופוזיציה על הרפורמה. אנחנו חושבים שהמהלך של לוין הוא טוב מאוד למדינה. אנחנו מתכוונים לממש את המדיניות על מלא. מבחינתי התכנית של לוין רכה. אני הצעתי שהשופטים יבחרו באופן ישיר על ידי נבחרי הציבור. ב-32 מתוך 36 מדינות הOECD זה עובד כך". 

    על ההתבטאויות נגד הממשלה: "הם עברו כל גבול. אסור להמריד למלחמת אחים. זה מה שהם עושים. הם תמיד האשימו את נתניהו בדבר הזה. הם הולכים לשם".



    0 תגובות